سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته روی انگشتر رهبر چیست؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دو مورد از معروفترین انگشترهای ایرانی انگشتر رهبری و انگشتر سردار سلیمانی است. در این مقاله ابتدا به بررسی نوشته روی انگشتر رهبری و سپس به معرفی انگشتر عقیق حاج قاسم خواهیم پرداخت. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید...

 

نوشته روی انگشتر رهبری چیست؟

انگشتر رهبری در نمونه‌های مختلف با سنگ‌های گوناگون است. یکی از معروف‌ترین انگشترهای رهبر، انگشتر شرف الشمس است. انگشتر شرف الشمس رهبری قالب مستطیلی شکل برای نگینش دارد. نگین انگشتر رهبری یک عقیق زرد در ابعاد حدودی 1.4*1 سانتی‌متر است. در پشت این نگین دعای شرف الشمس در 19 فروردین ماه با رعایت کامل آداب حکاکی گردیده است. جنس رکاب انگشتر رهبری از نقره با عیار 925 بوده و دارای طراحی بسیار زیبا و ظریف است. حکاکی روی انگشتر رهبری نیز همانگونه که بیان شده، دعای پر فضیلت شرف الشمس است. انگشتر رهبری با ذکر شرف الشمس در سایت شرف آنلاین نیز موجود است. در صورت مشاهده قیمت و خرید آنلاین انگشتر رهبری روی کلمه انگشتر رهبری ضربه بزنید.

انگشتر شرف شمس رهبر با نگین شرف الشمس دارای طرح چهار گوش است و طرح زیبایی از چنگ‌ها دور نگین آن ایجاد شده‌است. این انگشتر از جنس نقره با عیار 925 ساخته شده است. چنگ‌های فراوان و زیبای دور نگین به همراه رکابی منحصر به فرد، زیبایی و ارزش این انگشتر را چند برابر کرده‌اند. نگین با کیفیت و خوش‌تراش انگشتر به ارزش آن افزوده است. برکات و فضیلت شرف شمس نیز در کتب اسلامی و احادیث ائمه معصومین ثبت شده‌اند. در سایت شرف آنلاین، مستندات این امور برای کاربران گرامی قرار داده شده است. همچنین، حکاکی ذکر پرفضیلت شرف شمس در پشت نگین زرد با رعایت آداب و در زمان مناسب انجام می‌شود. برای خرید انگشتر شرف الشمس رهبری، می‌توانید به سایت شرف آنلاین مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها، جزئیات، خواص یا قیمت انگشتر رهبری، می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه شرف آنلاین sharafonline تماس بگیرید.

 

انگشتر عقیق حاج قاسم سلیمانی

 

سردار قاسم سلیمانی یک انگشتر نقره با سنگ عقیق سرخ داشتند. این انگشتر همواره همراه ایشان بوده و گویی حس آرامشی را توسط این انگشتر حس می‌کردند. البته ایشان انگشترهای مختلف و گوناگونی را داشتند. نوشته روی انگشتر عقیق سردار سلیمانی همانند نوشته روی انگشتر رهبری نیست چرا که انگشتر سردار سلیمانی عقیق سرخ است و شرف الشمس نمی‌باشد. اما انگشتر عقیق سرخ حاج قاسم سلیمانی در بین تمامی مردم معروف گردیده و امروزه از این انگشتر بعنوان انگشتر سردار دلها یاد می‌شود. جهت سفارش انگشتر حاج قاسم بر روی لینک موجود کلیک نمائید. در ادامه توضیحاتی در مورد انگشتر سردار دلها برای شما بیان می‌کنیم.